Nieuw huisje - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Merel Weijnen - WaarBenJij.nu Nieuw huisje - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Merel Weijnen - WaarBenJij.nu

Nieuw huisje

Door: merel weijnen

Blijf op de hoogte en volg Merel

20 Februari 2015 | Argentinië, Ushuaia

Hola amigos!

03-02-2015/15-03-2015

Zoals ik al dacht is het niet heel veel gebeurd, doordeweeks werkt mijn gastmoeder van s'ochtends tot 4 in de middag en dan houd ze siësta (middag slaapje). Nadat ze heeft geslapen drinken we samen maté (Argentijns drankje) en daarna gaan we boodschappen doen of niksen in appartement. Het eerste weekend zijn we naar Walter de vriend van mijn gastmoeder gegaan hij woont net buiten Río Grande op een soort boerderij maar ook daar hebben we niet veel meer gedaan dan gegeten, geslapen en films gekeken. Het bevalt me wel goed in mijn nieuwe gezin ook al zit ik veel alleen in oefen Spaans op de computer en een keer per week met mama, verder doe ik elke dag de afwas van vorige avond en laat ik de hond meerdere malen per dag uit. Niet heel spannend allemaal dus hahaha.

16-02-2015/17-02-2015

Omdat het hier ook carnaval was had iedereen maandag en dinsdag vrij dus gingen we naar Ushuaia met Mariela (gastmoeder), Anna (Zwitserse meisje) en vriendin van Mariela. We hadden geen hotel geboekt van te voren en het bleek ongelofelijk druk in Ushuaia dus duurde even voor we hotel hadden gevonden maar uiteindelijk was het gelukt. Voor we naar hotel gingen zijn we ergens lekker gaan lunchen en daarna in gaan checken en wat bleek hotel had zwembad en alles er op en eraan!
Helaas hadden wij geen bikini's bij ons omdat we dit niet hadden verwacht, de rest van de dag hebben we dan ook heel Ushuaia afgezocht naar bikini's! In de laatste winkel waar we kwamen hebben we ze gevonden maar alleen vriendin van Mariela heeft er een gekocht. Helemaal uitgeput kwamen we terug in het hotel, zoals altijd maté gedronken en daarna wel naar zwembad geweest in ons ondergoed haha.
We hebben ons daarna klaargemaakt om te gaan eten en hebben gezellig bij italiaan gegeten.
De dag erna was alles gesloten en zijn we al vroeg naar huis gegeten omdat er toch niks te doen was. Ik heb rustig avondje gehad met Mariela.
18-02-2015/20-02-2015

Woensdag ben ik met Anna en Macky naar film geweest en ze hebben hier geslapen dus dat was heel gezellig :)
Verder heb ik met thuisfront geskyped, verder Spaans geoefend en films gekeken.
Met het Spaans gaat het steeds beter ik kan me steeds beter redden.

Heel veel groetjes!

p.s. Foto's van Ushuaia komen nog maar moet gastmoeder even vragen waar de camera is haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 9970

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 31 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: